środa, czerwca 22, 2016

DENIM BLOUSE



Cześć kochani ! Dawno nas nie było, wiem, szczerze przepraszam! Teraz gorący czas, nie tylko przez upalne temperatury, ale przez wiele spraw na głowie. Wakacje coraz bliżej, więcej pracy i nauki, egzaminy, ogólnie jeden wielki chaos. Przez to całe zamieszanie wylądowałam w szpitalu. Jak już wiecie, albo i nie, choruje na serce. W poniedziałek, zabrało mnie pogotowie. Na szczęście wyniki wyszły w porządku i mój stan jest stabilny więc z głową do góry i pozytywną energią jestem tu dzisiaj z Wami.

W dzisiejszym poście główną rolę gra niebieska, jeansowa bluzeczka od Shein ! Wykonana jest z cienkiego materiału, a ten krój, niby prosty z delikatną falbanką, ale zwojował cały świat i ja osobiście go uwielbiam. Bluzeczki w tym stylu noszą celebrytki, blogerki, jak i bardzo często możecie je zobaczyć na ulicy. Typowy sreet look. Pamiętam, że miałam taką bluzeczkę jako mała dziewczyna i uszyła mi ją mama. Jak niewiele trzeba, żeby wyglądać ciekawie, a zarazem czuć się dobrze i komfortowo. Do tego dobrałam krótkie, czarne spodenki, które upolowałam ostatnio na wyprzedażach w Stradivariusie. Sadndałki, które możecie tu zobaczyć to także mój nowy nabytek. Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia. Są gumowe, z frędzlami i kolorowymi koralikami. Pasują zarówno do sportowych i bardziej eleganckich stylizacji. Mam nadzieję, że Wam się spodoba ! Piszcie w komentarzach wasze opinie :) Buziaki i do zobaczenia niebawem.

Gorąco polecam przesłuchać nutkę, którą dodałam w poście do góry! Ja od pierwszego usłyszenia jej dziś w radiu, słucham non stop ! :)

|  BLUZKA - SHEIN  |  SPODENKI - STRADIVARIUS  |  BUTY - LABOO  |














6 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz, ten kolor bluzki bardzo do Ciebie pasuje :)
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/2016/06/niezapowiedziana.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj twarzowy kolor, naprawdę Ci pasuje i podkreśla opaleniznę!
    Buziaki, www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się te bluzki, wygląda nieco jak "hiszpanka"? :)
    To prawda wakacje już niedługo i coraz więcej spraw na głowie, żeby wakacje były dla nas takie jak z marzeń!
    Śliczne zdjęcia ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio poluje na te bluzeczki sa urocze ,a co do butów to min urzekly sa sliczniutkie 💜.


    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny krój bluzki, chyba muszę się w taką zaopatrzyć :)
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)