niedziela, czerwca 26, 2016

DENIM LOOK #2




Siemka! Przyszło lato więc czas na zmiany. W dzisiejszym poście możecie zobaczyć mnie w troszkę innym wydaniu, a mianowicie ścięłam włosy do ramion! Dajcie znać co myślicie o mojej nowej fryzurze, czy wam się podoba czy może woleliście mnie w długich włosach. Ja zdecydowanie lepiej czuję się w krótki i na razie zamierzam utrzymać taką długość. :)

Czy Wy też uważacie, że Jeans to klasyk, ponadczasowy materiał który zawsze jest w modzie? Ja zdecydowanie tak!
W dzisiejszym poście pokaże Wam krótką, wiązaną oldschoolową koszulę, w której się dosłownie zakochałam. :) Do jeansowej koszuli wybrałam zwykłe, czarne szorty, a na nogach mój nowy nabytek od YUPS.PL, czyli kolejne z moich ulubionych butów. Można powiedzieć, że są one sportowe, jednak mają w sobie też odrobinę elegancji, urzekła mnie w nich srebrna nitka, która wyróżnia te buty z pośród innych. Uważam, że te butki są idealne do każdej casualowej stylówki.

 |BUTY - YUPS|
















18 komentarzy:

  1. Bardzo ładny look, jednak twój makijaż i fryzura mnie zauroczyły ;)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz bosko...Piękny kolorek włosów, o takim marzę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula jest świetna, bardzo Ci pasuje :)

    www.laura-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W tej fryzurze Ci bardzo do twarzy ! Genialny look, wszystko świetnie dobrane a jeans to strzał w dziesiątkę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kobieta w pięknej stylizacji <3

    OdpowiedzUsuń
  6. MEGA BUTY :)
    cała stylówka super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękna dziewczyna patrzy na nas ze zdjęć! :))
    I tak, też tak uważam. :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jakiego polecacie fryzjera we Wrocławiu? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Salon Beauty Center, fryzjerka Paulina :)

      Usuń
    2. Dziękuję za dane do fryzjera ;))

      Usuń
  9. świetny zestaw ! pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny ten letni look ! Włosy krótkie zawsze jestem na plus a blond to już wogle mega ! Blog super, dodaje do zakładek i będe zaglądał ;)

    http://lifethru.wix.com/lifethrublog

    OdpowiedzUsuń
  11. PIĘKNIE CI W TYCH WŁOSACH, LECI OD CIEBIE TAKA POZYTYWNA ENERGIA!
    W tej koszuli też świetnie wyglądasz + ten zegarek ;)
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bosko wyglądasz! Zdecydowanie jeans jest ponadczasowy :)
    http://nesssy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pasuje Ci w krótkich włosach! Myślę, że nawet bardziej niż w długich. :) Świetna ta koszula. Jeans zawsze będzie w modzie i to mi się w nim podoba. :)

    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię jeans :) świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)