środa, czerwca 29, 2016

WHITE BOHO BLOUSE




Cześć kochani ! Obiecałam, że będziemy widzieć się tutaj częściej, więc jestem :) Dzisiejsza stylizacja to zestaw który nie przekracza 150zł. Pokażę Wam dzisiaj, że nie trzeba wydawać majątku żeby fajnie wyglądać. Outfit opiera się na bluzeczce w stylu Boho z koronką i rozszerzanymi rękawami, o którą wszyscy mnie ostatnio pytają :) Będąc w Stradivariusie zaczepiła mnie Pani, bardzo zaciekawiona, gdzie dorwałam taką ładną bluzkę. Jeśli jesteście równie ciekawi, zapraszam serdecznie do czytania dalej :)

Tak więc informacja dla wszystkich ciekawskich, bluzeczka jest ze sklepu YUPS.PL, znajdziecie ją klikając TUTAJ ! Szczerze Wam powiem, że asortyment tego sklepu za każdym razem mnie zadziwia i pozytywnie zaskakuje. Ciuchy są rewelacyjnej jakości, dopracowane, obszyte do ostatniej nitki, a w dodatku ceny powalają na kolana. Yups jest na czasie z panującymi trendami i zawsze znajdę tam coś dla siebie. Koniecznie zajrzyjcie na stronę sklepu i piszcie w komentarzach, co Wam udało się upolować ! :)
A co dobrałam do bluzki? Moje ulubione czarne spodnie z dziurami na kolanach i sandałki, które dorwałam na bazarze za jedyne 35zł ! :)
 Jak Wam się podoba moje zestawienie?? Piszcie w komentarzach :)

| BLUZKA - YUPS.PL | SPODNIE - CROPP | TOREBKA - PARFOIS | 











6 komentarzy:

  1. Piękne buty i bluzeczka jest MEGA! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka jest obłędna!!!!! MISTRZ!
    Slicznotka

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki masz rozmiar bluzeczki? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako, że jesteśmy prawie jednego miasta będe zaglądał często :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)