piątek, lipca 29, 2016

BEACH LOOK



Witam Was cieplutko po dość długiej przerwie. Jeśli śledzicie nas na Instagramie czy na FanPageu dobrze wiecie, że nieobecność na blogu wiąże się z naszym wakacyjnym wyjazdem. Postanowiłyśmy, że dodamy osobny post z wakacji, w którym wszystko dokładnie opiszemy, postaramy się przenieść Was w Albańskie klimaty i oczywiście pokażemy Wam mnóstwo zdjęć! Zarówno naszych jaki i pięknych widoków, ale to wszystko następnym razem. Dajcie znać czy chcecie takiego posta. A tym czasem mam dla Was wakacyjny, plażowy look. Co mam na sobie? Strój kąpielowy, tym razem postawiłam na klasyczne, czarne bikini, a dodatkiem jest mój letni ulubieniec czyli narzutka boho od YUPS.PL! :) Jest to mój niezbędnik przy wyjściach na plaże. Zostawiam was ze zdjęciami i do następnego posta! Już niedługo! :)

|NARZUTKA-YUPS|










5 komentarzy:

  1. Ale masz figurę :o Pozazdrościć ! Narzutka boho przepiękna
    BROszka blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Super narzutka i miejsce wydaje się dość ładne!
    LOVE.CHIC.GOODHABITS.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fenomenalne zdjęcia i piękna narzutka ;)

    >> Pozdrawiam >> http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne widoki jak i strój z narzutką :) Bardzo podoba mi się taki plażowy look
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)