sobota, sierpnia 13, 2016

ESPADRYLE BOHO STYLE






Cześć moi drodzy :) Dzisiaj przychodzę do Was z nowym outfitem, jeszcze wakacyjnym. Jedni powracali już z urlopów, inni dopiero zaczynają. Co prawda sierpnia zostało jeszcze tylko trzy tygodnie, ale wakacje to wakacje, więc trzeba się cieszyć póki można !
 Ja o urlopie i wolnym dawno już zapomniałam. Pierwsze dni po powrocie były okropne. Nie mogłam się przyzwyczaić do życia w zatłoczonym mieście, w hałasie, w domu...Obowiązki, praca, obowiązki...Człowiek do dobrego szybko się przyzwyczaja, a jak mogliście zobaczyć w poprzednim poście, na wakacjach było cudownie. Bardzo tęsknie za codziennym widokiem z balkonu, to piękne błękitne morze, palmy, statki ech... i znowu się rozmarzyłam i myślami przez chwilę byłam gdzie indziej, myśląc że tę notkę piszę dla was wylegując się na gorącej plaży pod bambusową parasolką. No niestety to tylko wyobraźnia. Tak serio leżę pod kocem, bo coś mnie chyba dopadło przeziębienie i zajadam pyszne ciasto z owocami, które przed chwilą upiekłam :) Mama by powiedziała, że od ciepłego ciasta zaraz rozboli mnie brzuch, ale na szczęście nie widziała :D Dobra do rzeczy...

Dziś pokażę Wam jeszcze stylizację typowo wakacyjną :) Cały outfit nie przekracza 150zł ! Spodenki Boho upolowane na wyprzedażach w Stradivariusie 50zł, bluzeczka również pochodzi z tegorocznych wyprzedaży i stałam po nią 15 min w kolejce, ale zapłaciłam za nią tylko 9,90zł ! Hitem są wiązane, zamszowe espadryle ! Pochodzą z YUPS.PL,  naszego ulubionego sklepu i możecie je znaleźć klikając TUTAJ :) Ja je uwielbiam ! :) Tyle na dziś ;) Buziaki!








5 komentarzy:

  1. Mega stylizacja! Ale jednak Boho chyba nie jest dla mnie. Spodenki są mega ^-^
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne espadryle, mega stylizacja :)

    Pozdrawiam :* http://brofashionkilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie espadrylki to mi się marzą! Ogólnie cała stylizacja mega.
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)