sobota, sierpnia 27, 2016

JEANS AND WHITE SHIRT







Witam Was cieplutko w kolejnym poście. W czwartek wróciłam z wakacji, a w domu czekały już na mnie nowe paczki. Najbardziej byłam ciekawa spodni z ROMWE ponieważ na stronie internetowej wyglądały świetnie! Dziurawe jeansy na gumce. Na szczęście w realu wyglądają jeszcze lepiej niż na zdjęciu! Są bardzo fajne gatunkowo, wygodne i mają moją ulubioną długość czyli 7/8 :) Link do spodni jest tutaj ->KLIK. Polecam, naprawdę fajnie je mieć! W piątek wybrałam się z chłopakiem do ZOO i nie mogłam się oprzeć, pomimo upału ubrałam moje nowe spodnie i dzięki temu mam dla Was dzisiejszego posta. Zdjęcia będą troszkę inne niż zwykle bo nie będą w jednym miejscu, ale w różnych miejscach wrocławskiego zoo. Do jeansów ubrałam elegancką, białą koszule i adidasy. Dajcie znać jak Wam się podoba takie połączenie. Zostawiam Was ze zdjęciami! :)

|SPODNIE - ROMWE|















5 komentarzy:

  1. Świetne te spodnie. Znam to uczucie, gdy mimo gorąca koniecznie muszę ubrać jakąś nowość :D
    Cudne zdjęcia!

    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja! Bardzo podobają mi się te spodni :)

    westieheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz, a pierwsze zdjęcie jest genialne! :)

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)