środa, sierpnia 31, 2016

NAVY BLUE STRIPED PONCHO






Lubicie klasyczne, a zarazem wygodne zestawienia?? :)  W dzisiejszym poście możecie zobaczyć, w jaki sposób ja radzę sobie z powiewami wiatru pod koniec lata, kiedy jednak wciąż świeci słonko :) Zapraszam Was do dalszej części :)


Witam Was kochani w ostatni dzień wakacji! Czas leci niesamowicie szybko, już mamy wrzesień, co dla niektórych rozpoczyna się rok szkolny i nowe obowiązki...Trzymam za wszystkich kciuki i jestem z Wami! Teraz przyszła pora na kolejną stylizację. Dzisiaj postawiłam na klasyk, czyli kolory uniwersalne takie jak granat i beż, bardzo prosto i wygodnie, a zarazem stylowo i modnie. Basicowa podstawa, krótkie dżinsowe szorty, to coś, co na pewno każdy ma w swojej garderobie plus beżowa bluzeczka z lejącego materiału. Na pierwszym planie jest poncho w paski z YUPS.pl, które urozmaica cały komplet, jednocześnie to fajny element na takie pogody, jakie bywają podczas kończącego się lata, ciepło, ale jak zawieje to przydało by się coś na siebie zarzucić. Takie poncho sprawdza się idealnie, jest leciutkie, mięciutkie, przyjemne i pięknie ozdabia zwykłą stylizację. Co do butów..Ja wybrałam sportową wersję i włożyłam czarne New Balance, ale równie dobrze pasowałyby sandałki płaskie, jak i na obcasie. Tak jak mówiłam, stylizacja jest bardzo uniwersalna. Co sądzicie?? Piszcie w komentarzach! Do następnego :) Buziaki !

| SZORTY, BLUZKA - STRADIVARIUS | PONCHO - YUPS |












2 komentarze:

  1. 😻😻😻😻 genialne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz! Super narzutka ! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)