czwartek, sierpnia 04, 2016

POWDER PINK





Witam Was cieplutko w kolejnym poście! Zawsze uwielbiałam pastelowe kolory, a jasny, pudrowy róż był moim faworytem. Tak zostało do dziś. Kiedy zobaczyłam na stronie ROMWE.com piękną, pudrowo różową sukienkę z białym kołnierzykiem stwierdziłam, że muszę ją mieć! Kiedy już do mnie przyszła okazało się, że w realu jest jeszcze ładniejsza niż na zdjęciu. 
Zostawiam Was ze zdjęciami, ale to nie wszystko! Na końcu tego posta znajdziecie więcej rzeczy od ROMWE w moim ulubionym kolorze! :) Myślę, że wam również mogą się spodobać... :) 

|SUKIENKA-ROMWE|   |BUTY-BORN2BE|  







POWDER PINK IN ROMWE! 


|KLIK|    |KLIK|   |KLIK|









6 komentarzy:

  1. Świetna sukienka i zegarek. Mam taki sam krój sukienki, sukienka różni się tylko kolorem :)

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/08/motywacja-czyli-jak-wyjsc-z-dobrym.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. ALe cudowna sukienka!

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O jacie kręcę ! :o Ta twoja sukienka nam się bardzo podoba :)Nam też bardzo podobają się pudrowe kolory ^^ Ta bomberka nas urzekła *0* Świetny wpis kochana! Obserwujemy, bo jesteś tego warta <3 Pozdrawiamy i ślemy buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)