piątek, września 30, 2016

ALL IN BLACK




Szaro, buro i ponuro ?? Nie koniecznie :) Jesień nas rozpieszcza pięknym słońcem i ciepłymi dniami, ale jednak wieczory bywają chłodne i deszczowe ;) Dziś możecie zobaczyć jak za pomocą jednego, klasycznego, czarnego koloru stworzyłam ciekawy look wpasowujący się w jesienny klimat.

 Cała na czarno? Wydawałoby się, że smutno i monotonnie, ale czarny to kolor najbardziej klasyczny, uniwersalny, pasujący do większości stylizacji. Dzisiaj połączyłam dwa style, sportowy z bardziej codziennym ;) Myślę, że taki look jest odpowiedni na każdą okazję ;) Czarne rurki, do tego bluzeczka urozmaicona wiązaniem na dekolcie, które jest ostatnio krzykiem mody. Możecie ją znaleźć klikając TUTAJ ! Sklep Yups jak zawsze zaskakuje mnie niskimi cenami ! :) Ta bluzeczka kosztowała jedyne 29,90zł ! Kurtka to znana Wam już bomberka ze sklepu ZAFUL.
Cały outfit przełamałam białymi butami z frędzlami, które wpadły w moje ręce na bazarze i zapłaciłam za nie jedyne 10zł ! Takie perełki w garderobie cieszą najbardziej. Zdjęcia były robione w niesprzyjającej pogodzie i deszczu, ale udało się, a to najważniejsze! Piszcie jak Wam się podoba:)

| SPODNIE - BERSHKA | BLUZKA - YUPS | BUTY - BAZAR | KURTKA - ZAFUL |










5 komentarzy:

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)