niedziela, września 25, 2016

BOMBER KHAKI #ZAFUL !




Witam Was cieplutko w kolejnym poście. Dzisiaj pokażę Wam stylizację z moją ulubioną kurteczką czyli bomberką w kolorze khaki od ZAFUL.com znajdziecie ją klikając tutaj - KLIK.! Wyżej wstawiłam zdjęcie z trzech różnych dni aby pokazać Wam, że kurtka świetnie sprawdza się zarówno do sportowych jaki i eleganckich stylizacji. Kurtka idealna na jesienne dni, chroni przed chłodnym wiatrem, a przy tym wygląda naprawdę świetnie. Dzisiaj zaprezentują ją w bardziej eleganckiej odsłonie, aby pokazać Wam, że to naprawdę dobre połączenie.Ciekawi? Zapraszam dalej! :)


Mój dzisiejszy look składa się z koszuli w folkowe wzory, białych rurek z dziurami na kolanach (klasycznie!), czarnych creepersów oraz bomberki. Jestem bardzo ciekawa jak Wam się podoba takie zestawienie więc piszcie śmiało. Zapoznaliście się już z super opcją na ZAFUL.com ? Jeśli nie to koniecznie musicie! Wchodźcie TUTAJ! I piszcie co uważacie! :) Zapraszam Was serdecznie na bloga Zaful -> KLIK. Do następnego razu! Buziaki. 

|KURTKA - ZAFUL|   |BUTY - PAPILION|   |KOSZULA - MUSTASZ|














6 komentarzy:

  1. świetny look i super zdjęcia! jesteś śliczna! :) www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kurtka i koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś mega śliczna!! I outfit bardzo mi się podoba, szczególnie ten bomber, bo właśnie takiego szukam! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja , pasuje do Ciebie , ładnie wyglądasz w tym , no i ja zawsze przyglądam się zdjęciom a tu sąbone dobrze wykonane pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)