poniedziałek, września 19, 2016

DRESSTELLS #amazingdresses



Studniówka, bal Sylwestrowy, Wesele... Wszystkie te okazje wymagają od nas pięknej, eleganckiej kreacji. Będąc w ostatniej klasie szkoły średniej słyszałam już wiele dylematów co do studniówkowej sukienki, a mamy dopiero wrzesień! Aż strach pomyśleć co będzie się działo w styczniu. Nie zapominajmy, że przed studniówką czeka nas jeszcze Sylwester! Nie wiem jak Wy, ale ja w tym roku zamierzam się wybrać na jakiś piękny bal Sylwestrowy, co wiąże się z kupnem kolejnej kreacji. Okazji mamy wiele, a idealnym sklepem w którym możemy znaleźć sukienkę na każdą z nich jest DRESSTELLS.com ! Na tej stronie możecie znaleźć piękne, niepowtarzalne, wyjątkowe sukienki na każdą okazję. Na studniówkę, na bal, na wesele, a nawet na swój własny ślub. Pozwolę sobie pokazać parę przykładowych sukienek, ale zachęcam Was z całego serca do obejrzenia tej strony bo jestem pewna, że każda z Was znalazłaby coś dla siebie. Sukienki są naprawdę śliczne, a ich ceny nie odstraszają tylko jeszcze bardziej zachęcają.

Moja propozycja na BAL!

Homecoming Dresses


Długie, krótkie, mniej i bardziej eleganckie, proste, szykowne... gusta są różne, a DRESSTELLS doskonale o tym wie, dlatego przygotował sukienkę dla każdej kobiety. Mnóstwo różnych krojów, kolorów, modeli, materiałów, tak aby każdy mógł coś dla siebie znaleźć. 







Moja propozycja na WESELE!

Będąc świadkiem, druhną czy po prostu zwykłym gościem, na Weselu musimy wyglądać elegancko i szykownie. W tej kwestii strona DRESSTELLS również was nie zawiedzie. Same zobaczcie! :) 





Moja propozycja na ŚLUB!

Kiedy zobaczyłam piękne, białe, długie sukienki od razu się w nich zakochałam. Wybór jest ogromny, ale ja znalazłam już swój ideał. Pokażę go moich propozycjach, ale nie zdradzę Wam która suknia jest tą moją wymarzoną. Zgadujcie! :) 
Suknie są przepiękne a ich ceny wyjątkowo niskie. Gdzie u nas w Polsce znajdziemy tak piękne suknie ślubne za nie całe 1000zł? Nie mam pojęcia! Ale z DRESSTELLS.com niemożliwe staje się możliwe! :)







Mam nadzieję, że moje propozycję zachęcą Was do odwiedzenia strony DRESSTELLS.com. Dajcie znać czy znaleźliście coś dla siebie. Życzę Wam udanych zakupów i do następnego! 
Buziaki, Kasia :)

4 komentarze:

  1. PIĘKNE SUKIENKI!!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne sukienki,na krótka granatowa wg mnie najlepsza :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienki jak marzenie, dorwała bym z chęcią taką na poprawiny ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)