poniedziałek, września 05, 2016

ELEGANT GIRL




Wysokie szpili, mała czarna, kapelusz? Każdy z nas ma czasami taki dzień, że musi wyglądać elegancko. Niektóre sytuacje zobowiązują prawda? Klasyczny elegancki strój często kojarzy się z dużymi wydatkami. Sukienka, dodatki... można wydać na to fortunę. Można, ale nie trzeba! Dzisiaj udowodnię Wam, że elegancki strój wcale nie musi kosztować majątku, a można wyglądać naprawdę świetnie za niską cenę. Jesteście ciekawi? Zapraszam Was do dalszej części tego posta! :)


Głównym elementem mojej dzisiejszej stylizacji jest sukienka od YUPS.pl. Wydaje się być zwykłym czarnym klasykiem jednak jej ozdobne ramiączka i wiązania na plecach sprawiają, że nie jest taka jak wszystkie. Takie cudeńko możecie znaleźć na stronie YUSP za niecałe 50zł! Uważam, że to naprawdę niska cena patrząc na jakość i wykonanie sukienki. Produkt dostępny jest w trzech wariantach kolorystycznych, ja wybrałam czarny ponieważ wydał mi się najbardziej elegancki, a właśnie czegoś takiego potrzebowałam. W celu dopełnienia stylizacji i nadaniu jej charakteru dodałam elegancki kapelusz, który również możecie znaleźć na YUSP.pl. Na nogach klasyk czyli czarne lakierkowe szpileczki. 

|SUKIENKA - YUPS|   |KAPELUSZ - YUPS|   |BUTY - LABOTTI|













5 komentarzy:

  1. bardzo kobieco, uwielbiam takie połączenia!;*

    zapraszam do mnie https://love-chic-goodhabits.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz bardzo elegancko, pięknie Ci w kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się te koronkowe ramiączka w sukience :)
    Stylizacja jak najbardziej elegancka.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)