piątek, października 28, 2016

Elegant Dress #GAMISS



Deszczowa, pochmurna, zimna... a jednak czasami zachwyca. Jesień. Kiedy tylko wyjdzie słońce, nie ma siły aby nie wyjść na spacer. Piękne złote kolory, spadające liście - idealny krajobraz. Oby więcej tych ciepłych i słonecznych dni... ale  jesień lubię za coś jeszcze! Za te świetne outfity, które można tworzyć! Dzisiaj zaprezentuję Wam sukienkę od GAMISS. Jest po prostu świetna!  Długo szukałam eleganckiej sukienki z długim rękawem, aż w końcu znalazłam swój ideał na stronie GAMISS. Jest bardzo dobrze wykrojona i wykonana. Sukienka nadaje się na jesienne dni ponieważ uszyta jest z grubszego materiału przez co też świetnie się układa. Wykończona uroczą koronką podbiła moje serducho! Link do sukienki macie TUTAJ. Na wierzch wybrałam beżowy elegancki płaszczyk od YUPS, który bardzo fajnie komponuje się z sukienką. Do tego wybrałam kozaki za kolano, złoty zegarek i czapkę. Jak Wam się podoba taki jesienny outfit? :)

|SUKIENK - GAMISS|   |PŁASZCZYK - YUPS|   |BUTY - BORN2BE|   |ZEGAREK - PARFOIS|










9 komentarzy:

  1. Sukienka jest obłędna ! Idealnie prezentuje się na Twojej figurze, ślicznie Ci w czapce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz! I jeszcze te nogi! Mega :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. ta sukienka rzeczywiście jest cudna :) ma świetne białe zakończenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. poklikane
    sukienka $19.68
    płaszcz 53,99zł 59,99zł -10%
    http://twosistersbloog.blogspot.com/2016/09/nogi-masz-proste-mysli-krzywe.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja, poklikane :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej spodobał mi się płaszczyk <3 ! Piękny :)
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyglądasz w tej stylizacji. Bardzo podoba mi się koronkowe wykończenie wokół szyi :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku jaka śliczna sukieneczka <3 pięknie wyglądasz

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)