sobota, października 22, 2016

GRAY CARDIGAN #ZAFUL #SAMMYDRESS


Witam Was w kolejnym jesiennym poście! Dziś w roli głównej mój ulubiony sweter od SAMMYDRESS. Jest cieplutki, stylowy i zdecydowanie w moim guście. Już od dłuższego czasu polowałam na taki sweter i nigdzie nie mogłam znaleźć odpowiedniego. Na szczęście trafiłam na stronę SAMMYDRESS i w końcu mam swój wymarzony, długi, gruby sweter! Jest teraz w super cenie więc zachęcam do odwiedzenie stronki. Link do sweterka znajdziecie TUTAJ. Możecie go spokojnie nosić zamiast jesiennej kurtki, jest naprawdę cieplutki!
Kolejnym moim nowym nabytkiem jest pasiasty golfik ze strony ZAFUL. Jest to zdecydowanie mój ulubieniec na jesień. Paski zawsze są w modzie dlatego bardzo lubię takie ubrania. Stylowe i ponadczasowe. Golfik możecie znaleźć klikając TUTAJ. Zachęcam Was do przejrzenie oferty obu sklepów bo ubrania są naprawdę świetne. Z czystym sumieniem mogę wam polecić obie strony! :) Zapraszam również na bloga! -> KLIK

|SWETER - SAMMYDRESS|   |GOLF - ZAFUL







8 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz! Uwielbiam takie kardigany! ♥
    Widzę, że zdjęcia robione w moim, mieście! Śliczne są ;*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja. Spodobały mi się spodnie, niby zwykłe a coś mi się w nich podoba :) Zapraszam do siebie :) http://alexandra-perzanowska.blogspot.com/2016/10/spenij-swe-marzenia.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny stylowy zestawik!<3
    MEGA spodnie i kardi<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wyglądasz! Super sweter i bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Och jak ja Kocham jesień za ciepłe swetry, ja jestem niska więc taki duży raczej odpada. Ty Kochana wyglądasz w nim cudownie!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Te spodnie są boskie! Skąd one? Nie wiem, czy nie doczytałam, czy nie ma wzmianki o ich pochodzeniu, ale zachwyciłam się !!!!! Rewelacyjna stylizacja! Pozdrowienia z okolic Capitolu :) Wroclove zawsze jest w modzie :D
    https://theceladongrass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie są ze strony Romwe 😊
    Zapomniałam oznaczyć w poście. Zaraz dodam link 😊
    Równie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)