poniedziałek, października 03, 2016

PŁASZCZYK YUPS!


Witam Was w kolejnym poście! Jesień to idealny czas na płaszczyki... zgadzacie się ze mną? Ja postanowiłam, że w tym sezonie koniecznie muszę się w taki zaopatrzyć. Wybrałam beżowy płaszcz od YUPS.PL i jest z niego bardzo zadowolona. Jest cieplutki, ma piękny kolor i jest świetnie wykrojony. Zarówno nie zawiązany jak i zawiązany bardzo fajnie się układa. Na stronie YUPS macie duży wybór płaszczów i kurtek w naprawdę świetnych cenach. Płaszczyk, który mam na sobie kosztuje nie całe 60zł i znajdziecie go również w trzech innych wariantach kolorystycznych. Ten i wiele innych płaszczów znajdziecie klikając TUTAJ! Zostawiam Was ze zdjęciami! Buziaki, Kasia!


|PŁASZCZ - YUPS|









14 komentarzy:

  1. bardzo fajnie. Podobasz mi się w takim wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszczyk mnie oczarował. Również bardzo podobają mi się buty, świetna stylizacja. Klasyczna a zarazem niespotykana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny płaszcz, tylko nie mój kolor haha :) Bardzo ładna stylizacja, podoba mi się, mimo że to zupełnie nie mók styl :)

    julalou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczny plaszczyk :) zapraszam do siebie http://perfectmrshouse.blogspot.com/2016/10/call-police.html?m=1#more

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny płaszcz! :) właśnie takiego szukałam, a cena jest bardzo niska jak za takie cudo *.* pięknie w nim wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię te płaszczyki, mam taki sam tylko w szarości ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny płaszcz <3 Zdjęcia cudne<3
    ania-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem fanką płaszczy, ale ten jest piękny ;)

    zapraszam - www.MamaMagda.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia ! Płaszcz jest świetny <3
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny płaszczyk <3

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny płaszcz. Zawsze chodziłam w kurtkach grubych cieplutkich. Jednak w tamtą zimę sprawiłam sobie płaszcz. Okazało sie, ze jest ciepły i do tego wyglądam w nim kobieco.
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super look :) Widze ze butki masz na tyle wygodne ze nosisz je bez skarpetek :) Czesto to praktykujesz z innymi butami ?
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ubrane stopki :) raczej nie noszę pełnych butów bez skarpetek :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)