poniedziałek, października 24, 2016

GAMISS&ZAFUL POWDER PINK AND CHOKER


Lubicie styl boho, delikatny i romantyczny ? Dzisiejszy post jest właśnie o takiej tematyce. Pokażę Wam, że zwiewne bluzeczki, frędzle i lejące materiały nie koniecznie wiążą się z letnią porą. Świetnie wpasowują się również w jesienne klimaty :) Sprawdźcie sami! 


Długo polowałam na bluzeczkę w kolorze pudrowego różu, zwiewną, z rozszerzanymi rękawki i wiązaniem na dekolcie, aż pewnego wieczoru, przeglądając stronę GAMISS, znalazłam ! Powiem Wam szczerze, że to co zobaczyłam na zdjęciu, a to co do mnie przyszło, przerosło moje oczekiwania. Bluzka jest jeszcze ładniejsza niż ją sobie wyobrażałam. Zakochałam się w niej od pierwszego przymierzenia. Stwierdziłam, że pomimo jej letniego kroju i tak świetnie będzie pasować do kozaków za kolano i troszkę ostrzejszego looku. W taki więc sposób powstał pomysł na dzisiejszy post. Na szyi przewiązałam prześliczny szary rzemyk ze srebrnymi serduszkami. Taki choker możecie znaleźć na stronie ZAFUL, jest on totalnym hitem tego sezonu!
Połączenia tego typu urozmaicają nasz outfit i nie koniecznie letnie rzeczy muszą wędrować na dno szafy. Moja dzisiejsza propozycja jest prosta, a jednak ma w sobie to coś. Piszcie co o tym sądzicie i jak Wam się podoba moje zestawienie ! ;) Jeśli moja bluzeczka podoba Wam się tak samo jak mi, jest jeszcze dostępna -----> TUTAJ

|BLUZKA - GAMISS|   |CHOKER - ZAFUL|





















11 komentarzy:

  1. Jak dla mnie ta ramoneska w ogóle nie pasuje do reszty stylizacji. Bez niej zdecydowanie lepiej by to wyglądało.
    http://agnieszkawygladalafotografia.blogspot.com/2016/10/wstep.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz pięknie!!! :) Super bluzeczka i choker!

    OdpowiedzUsuń
  3. ten choker jest boski! Zapraszam do siebie :)
    https://fckfeeelings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, wyglądasz pięknie :) Uwielbiam cholery, a Twój jest boski! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna stylizacja, bluzeczka jak dla mnie nadal w letnim klimacie :)
    Pozdrawiam!

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzeczka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie nie moj styl, wole mocniejsze klimaty ale tobie pasuje idealnie, bardzo kobieco:)

    typical-teengirl

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że jesteś zadowolona ze swojego wyboru bo bluzeczka cudo! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam (: https://mylifemichu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, a bluzeczka super! :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)