środa, października 12, 2016

ROMWE BLOUSE



Nie zaskoczę Was tym razem  raczej żadną nietypową stylizacją, street lookiem, ani zestawem prosto z paryskich wybiegów, ale myślę że każdy czasami lubi prostotę; dresy, kocyk, herbatkę i dobry film albo ciekawą książkę...Mam rację ? :)

Dziś pokażę Wam jak spędzam jedną z ulubionych części tygodnia, szczególnie o tej porze roku czyli, dzień lenia ! :) Myślę, że każdy, niezależnie od płci, wieku, wykształcenia czy charakteru ma w swoim kalendarzu takie dni, że najchętniej nie wychodziłby z domu i nie robił zupełnie nic. Ja jestem osobą ciepłolubną, kocham lato, więc cała moja energia odchodzi wraz z promieniami słońca. Teraz kiedy ciągle pada, a na dworze jest szaro, buro i ponuro, nie chce mi się zupełnie nic. W związku z tym, że takich osób jak ja jest pewnie mnóstwo, postanowiłam, że podzielę się z Wami jak ja najbardziej lubię spędzać wolne dni w cieplutkim domu. Wiadomo, że czasami wkładam na siebie po prostu zwykły, stary, znoszony dres, ale żeby czuć się dobrze i leniwy dzień spędzić w dobrym nastroju, lubię wskoczyć w ulubione ciuszki i wtedy wziąć się za czytanie, gotowanie, dobry film czy inne przyjemności. Ostatni weekend spędziłam nad morzem :) Kto by pomyślał, w październiku? Ja? Nad morze? Gdzie jest zimno, szaro, zimnooooooo ? Powiem Wam, że było cudownie. Spędziłam przemiłe chwile, nawdychałam się jodu, pospacerowałam, nacieszyłam oczy widokiem naszego pięknego morza, totalnie się zresetowałam :) No i oczywiście zmarzłam, skłamałabym mówiąc, że nie :)
 Po powrocie do domku, przed pracą własnie sprawiłam sobie dzień lenia, o którym wcześniej Wam mówiłam. Moja ulubiona bluza od Romwe i klasyczne dżinsy :) Zdjęcia są typowo nieplanowane, w moim ukochanym domu, w ulubionym wolnym czasie, więcej chyba mówić nie trzeba... :)
#homesweethome #myplace #freetime

|   BLUZA - ROMWE   |   SPODNIE - CALVIN KLEIN  JEANS |







2 komentarze:

  1. Bardzo ładna bluza, kliknięte w link :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)