środa, listopada 09, 2016

AUTUMN WITH #ZAFUL and #SAMMYDRESS



Witam Was cieplutko! W dzisiejszym poście kolejny jesienny outfit. Pudrowy róż w połączeniu z czarnym od dłuższego czasu jest moim ulubionym zestawieniem. Co mam na sobie? Czarną narzutkę od ZAFUL, która jest idealna na ciepłe, słoneczne, jesienne dni. Jest wykonana z bardzo fajnego materiału przez co się super układa i się nie gniecie. Narzutkę możecie znaleźć klikając TUTAJ. Białe rurki i pudrowa koszulka bardzo fajnie się prezentuje w zestawieniu z czarnym. Na szyi szary wiązany choker, który również możecie znaleźć na stronie ZAFUL. Moją ulubioną częścią dzisiejszego looku jest torebka. Pudrowo różowe cudo. Idealny rozmiar i model. Torebkę możecie znaleźć na tronie SAMMYDRESS. Tutaj macie link -> KLIK. 
Mam nadzieję, że podoba Wam się moja dzisiejsza stylówka, Jest to propozycja na co dzień, idealna do szkoły czy do pracy. :)
Zapraszam Was bardzo serdecznie na bloga Zaful -> KLIK :)
Do następnego! :)

|NARZUTKA - ZAFUL|   |CHOKER - ZAFUL|   |TOREBKA - SAMMYDRESS|







9 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz. Stylizacja jak najbardziej w moim stylu, podoba mi się. :)

    FromCarolinee

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia! Blog bardzo estetyczny, super!

    Zapraszam do mnie: www.jestempiotreek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka jest rewelacyjna, podoba mi się materiał z którego jest uszyta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, na prawdę świetnie wykonane. Jakość jakby wykonane były z ręki profesjonalisty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo, jaka fantastyczna stylizacja ❤
    Ta torebka jest piękna *0*
    Poklikane i obserwuję ;)

    https://by-kayla-blog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny i na pewno wygodny look :) Jedno pytanie - często nosisz buty bez skarpetek tak jak tutaj ?
    Pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie noszę pełnych butów bez skarpetek :) mam tutaj stopki. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)