niedziela, listopada 27, 2016

LEATHER FOR AUTUMN #SAMMYDRESS #ZAFUL #ROSEGAL


Robi się coraz zimniej, ale jakby nie patrzeć nadal jest jesień, więc dzisiejsza stylizacja wpasowuje się do tej pory roku. Jesteście ciekawi jak spędzam piękne, wolne dni, co upolowałam na black friday i co jest moim jesiennym ulubieńcem ? Zapraszam :)


Cofnijmy się kilka dni do tyłu kiedy to black friday opanował cały świat. Korzystając z dnia wolnego od pracy, ja również wybrałam się na zakupy. Po pierwsze szkoda nie skorzystać z super promocji jakie proponowały nam sklepy, a po drugie, święta zbliżają się wielkimi krokami, więc to odpowiednia pora na zakup prezentów pod choinkę. Z chęcią pochwaliłabym się co upolowałam, ale większość osób dla których już coś mam nie miałoby niespodzianki. Jeśli macie ochotę zrobimy posta z houlem z prezentami i naszymi zakupami, ale to już po świętach :)

Dzisiejszy look to typowo jesienne zestawienie, moje ulubione z resztą :) Co mam na sobie? Woskowane spodnie z wyższym stanem od Sammydress, są elastyczne i przez to bardzo wygodne, do tego dobrałam krótki półgolfik w kolorze karmelowym i to on jest zdecydowanie  moim ulubieńcem! Zamówiłam go ze względu na to, że bardzo mi się spodobał, ale nie sądziłam, że będzie tak porządnie wykonany, mięciutki i ciepły. Sklep Zaful już nie po raz pierwszy zaskoczył mnie super jakością. Dopełnieniem outfitu jest moja klasyczna skórzana kurtka ze Stradivariusa, futerko w kolorze golfu i skórzane botki ze sklepu Rosegal, które również noszę ostatnio bardzo często. Piszcie jak Wam się podoba, a my już szykujemy dla Was kolejne posty, kolejne stylizacje i duuużo nowości ! Buziaki i do następnego :)

|SPODNIE - SAMMYDRESS|    |BUTY - ROSEGAL|    |SWETEREK - ZAFUL|
















3 komentarze:

  1. ja bym chyba zmarzła ;) zdecydowanie ostatnio przykładam wagę do zdrowia odkąd zaczęłam notorycznie chorować ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten sweterek jest boski, idealny masz brzuszek :0

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz :) ! Bardzo fajny ootd na takie jesienne dni bo teraz to zimno :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)