środa, listopada 02, 2016

STRIPED DRESS #ZAFUL



Listopad często kojarzy się z deszczem, chmurami, zimnymi wieczorami i tym, że szybko robi się ciemno, jednak jesień, kiedy zaświeci słońce, potrafi zrekompensować nam te nieprzyjemności swoimi przepięknymi złotymi kolorami. Dzisiejszy post to typowa jesienna stylizacja. Zainteresowani? :)



Dziś przychodzę do Was z prześliczną, asymetryczną sukienką w paski. Jej nietypowy krój mnie zachwycił i od razu postanowiłam ją zamówić. Jest z elastycznego materiału, przez co idealnie dopasowuje się do ciała. Jakby ktoś pytał, ja noszę rozmiar L i rozmiarówka na stronie zgadza się co do centymetra. Już po raz kolejny, robiąc zakupy w sklepie ZAFUL byłam mile zaskoczona. Sukienka pasuje do eleganckich jak i bardziej codziennych stylizacji, a że jest biało czarna, dodatkowo staje się uniwersalną częścią mojej garderoby. Sukienkę znajdziecie TUTAJ. Cały look dopełniłam czarnym płaszczem przewiązywanym w pasie ze skórzanymi rękawkami oraz kozakami za kolano na słupkowym obcasie. Rzadko możecie mnie widzieć w tak eleganckim wydaniu, bo nie ukrywam, że jesienią częściej stawiam na wygodę i sportowe zestawienia, jednak w dzisiejszym outficie czuję się świetnie. Jak Wam się podoba?? :) Zachęcam do odwiedzin bloga Zaful -> KLIK

| SUKIENKA - ZAFUL | BUTY - BORN2BE |









6 komentarzy:

  1. Świetna sukienka, ładnie Ci w takim modelu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprodtu pieknie

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna jest! Bardzo mi się podoba :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. ta sukienka jest super! zaful ma ogromny asortyment i gdybym miala wybierać coś z tego skelpu,również kupiłabym tą sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I love this look,you are so lovely , nice style ... I'm fan of over the knee boots !
    http://lolitafashionclub.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)