środa, grudnia 28, 2016

CHECKERED SHIRT



Witam Was cieplutko w kolejnym poście! :) Jak tam wasze humorki po świętach? Wypoczęci, najedzeni? Bo ja zdecydowanie tak.
W dzisiejszym poście pokaże Wam zwykły, codzienny outfit w którym ostatnio czuje się najlepiej. Koszula w kratkę, jeansy, kurtka zimowa i karmelowe Timberki. Look zdecydowanie na luzie. Modnie i wygodnie! Tak lubię najbardziej. Największym odkryciem są dla mnie buty, od dłuższego czasu polowałam na zwykłe, klasyczne, karmelowe Timberki i w końcu znalazłam na stronie YUSP. Są bardzo wygodne, fajnie wykonane i ocieplane futerkiem przez całą długość buta co jest dla mnie największą zaletą bo jestem strasznym zmarzluchem! :) Buty są w bardzo fajnej, przystępnej cenie. Link do nich macie TUTAJ. Jeśli chodzi o dodatki to również postawiłam na klasykę czyli srebrny zegarek na bransolecie, który jeszcze do niedawna był na mojej lićie "must have", ale szczęśliwym trafem znalazł się u mnie pod choinką. :)

|KOSZULA - BERSHKA|   |SPODNIE - H&M|   |ZEGAREK - ZALANDO|   |BUTY - YUPS|













3 komentarze:

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)