piątek, grudnia 02, 2016

ELEGANT LOOK #ZAFUL



Witam Was kochani w kolejny poście. Dziś trochę elegancji. Outfit, który Wam pokaże składa się ze sztruksowej mini spódniczki, którą znajdziecie w  sklepie ZAFUL, klikając TUTAJ. Do szarej spódniczki wybrałam nudziakowy sweterek opierający się na ramionach również ze strony ZAFUL. Link do sweterka TUTAJ. Jestem bardzo zadowolona z zakupów, ponieważ jak zwykle Zaful mnie nie zawiódł. Ubrania są naprawdę świetnej jakości, a w rzeczywistości wyglądają jeszcze lepiej niż na zdjęciu. Na wierzch ubrałam mój ulubiony płaszczyk od YUPS i kozaki za kolano. Na głowie ciepła czapka i outfit gotowy. Dajcie znać jak Wam się podoba! :)
Zostawiam Was ze zdjęciami i do następnego!

|SPÓDNICZKA - ZAFUL|   |SWETEREK - ZAFUL|   |PŁASZCZY - YUPS| 








5 komentarzy:

  1. Świetny dobór kolorów - cudnie wyglądasz!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka bardzo podoba mi się, ładnie komponuje się kolorystycznie z bluzeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, dużo w nich radości i aż miło się je ogląda. Stylizacja także przypadła mi do gustu!
    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/2016/12/czy-istnieja-w-moim-zyciu-wartosci.html

    OdpowiedzUsuń
  4. which should be avoided. there are so many places where smoking is completely prohibited and there are such a lot of locations in which people can get the digital cigarette to smoke. http://www.healthsupreviews.com/testx-core/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)