środa, grudnia 07, 2016

PRINT HOODIE #SAMMYDRESS


Siemka! Dziś przychodzę do Was z typowym codziennym outfitem. Macie czasami tak, że nie chce Wam się ubierać wysokich obcasów i eleganckich szmatek? Ja ostatnio tak mam non stop! Ale spokojnie! Jest na to rozwiązanie. Kto powiedział że w bluzie i w adidasach nie można wyglądać dobrze? Na stronie SAMMYDRESS znalazłam naprawdę świetną bluzę! Ostatnio bardzo polubiłam żywe kolory na ubraniach, wystarczy że za oknem jest szaro! Link do bluzy macie TUTAJ! Korzystając z tego, że zamawiałam bluzę ze strony SAMMYDRESS, dobrałam sobie dodatek w postaci czapki z daszkiem, która świetnie komponuje się z bluzą. Na wierz ubrałam kurtkę z naszywkami od YUPS. Naszywki to totalny hit tego sezonu więc nie mogłam się oprzeć i musałam ją zamówić. Kurta jest naprawę cieplutka i fajnie wykrojona. Możecie ją zamówić w różnych wariantach kolorystycznych. Tą i inne kurtki w sklepie YUSP możecie znaleźć TUTAJ. Jak wam się podoba taki look? Troszkę inny niż zwykle, ale przecież nie można być wiecznie eleganckim! :)
Zostawiam Was ze zdjęciami i do następnego razu! :)

|KURTAKA - YUPS|   |BLUZA - SAMMYDRESS|   |CZAPKA - SAMMYDRESS|







6 komentarzy:

  1. Cała stylizacja świetna, ale najbardziej podoba mi się czapka!:D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna bluza, lubię takie wyraźne printy, dlatego sama zdecydowałam się ostatnio na sukienkę w koty. ;) a szpilek ostatnio w ogóle nie noszę, wystarczają mi traperki, bo po śniegu w szpilkach hasać nie lubię. ;) a Krakowie na chodnikach na szpilkach można sobie niestety nogi połamać. ;/
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wow jak kolorowo, świetny look ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)