wtorek, stycznia 24, 2017

CHECKERED RED DRESS #GAMISS



Cześć kochani ! Tak jak obiecałam, tak jestem wraz z nowym postem :) Skorzystałam dziś z dnia wolnego i wybrałam się z Kasią na zdjęcia. Na pewno będziecie mnie pytać czy nie zmarzłam, owszem zmarzłam i to bardzo, ale czego się nie robi, żeby zaprezentować Wam stylizację w pięknej zimowej scenerii. Nie lubię zimy, to już wiecie, bo nie raz wspominałam, ale takich dni jak dziś szczególnie. Wiatr, mżawka, śnieg i mróz...najgorzej. Na szczęście dni są już coraz dłuższe i z dnia na dzień jesteśmy bliżej wiosny, już nie mogę się doczekać kiedy wyjdę z domu w trampkach i bluzie i nie będę narzekać, że mi zimno.
Pisząc tego posta, siedzę nakryta kocem, przytulona to śpiącego obok mnie psiaka, piję gorącą herbatkę z cytryną i marzę o tym żeby nie rozłożyło mnie jakieś choróbsko bo czuję się nie  najlepiej.
Nie marudząc, przechodzę do rzeczy :) 
Włożyłam dziś na siebie przepiękną flanelową sukienkę w kratkę, w dość popularnych kolorach czerwieni z granatem, przewiązaną w pasie z guziczkami na dekolcie. Nie mogłam się doczekać, aż ją założę i zrobię dla Was zdjęcia. Sukienka jest 100% w moim guście. Urocza i dziewczęca, bardzo mi się podoba! Do tego dobrałam skórzane piaskowe kozaki i mój oversizowy, klasyczny, czarny płaszcz, jeśli chodzi o dodatki to wybrałam elegancki zegarek ze sklepu Sammydress, jest naprawdę świetny i bardzo atrakcyjnej cenie.
Sukienka jak i buty pochodzą ze sklepu GAMISS. Z chęcią się dowiem jak Wam się podoba moja stylizacja, więc proszę o komentarze. Żegnam się z Wami i do zobaczenia w kolejnych postach! Buziaki.

|SUKIENKA -GAMISS|   |BUTY - GAMISS|   |ZEGAREK - SAMMYDRESS|
















7 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka :) wyglądasz obłędnie, wszystko że sobą pasuje i dla mnie jest idealnie! Zegarek mega sztos :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest prześliczna, takie modele lubię najbardziej a już karta to już w ogóle. Ja też się tak wy rozbieram do zdjęć a póxniej ratuje się herbatką albo grzanym winem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze,super sukieneczka! Ja też już pragnę wiosny chociaż jeszcze niedawno tak bardzo chciałam zimy haha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna sukienka :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. sukieneczka super, jednak nie jest troszkę za krótka ? ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka, ale to buty tym razem podbiły moje serce. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kratkę i sukienki, więc to zestawienie jest dla mnie świetne

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)