wtorek, lutego 07, 2017

CHOKER BLOUSE #ROSEGAL



Witam Was cieplutko w kolejnym poście! Ostatnio rzadko tutaj bywam, za co przepraszam, ale szkoła, praca, przygotowania do matury i totalny brak czasu na wszystko! Dzisiaj udało mi się znaleźć chwilkę żeby dodać posta i pokazać Wam mój ostatni outfit. Głównym elementem tego looku jest chokerowa bluzeczka ze sklepu RoseGal, którą zestawiłam z czarnymi leginsami i jasnym płaszczykiem od YUPS. Buty to klasyczne botki na wyższym obcasie, które dobrze komponują się z tego typu outfitami.
Na samym dole wrzucę Wam jeszcze zdjęcie w tej samej bluzce, ale z innymi spodniami. Wersja bardziej elegancka, na jakąś okazję. Taka propozycja na wiosenne dni, które mam nadzieje niedługo nadejdą! Spodnie z ostatnich zdjęć również są ze sklepu Rosegal.









|SPODNIE - ROSEGAL|


|INSTAGRAM - KAZZICZEK|

7 komentarzy:

  1. Zdecydowanie sam kombinezon bardziej do mnie przemawia chociaż z różowym płaszczem nie jest źle! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia. Też się szykuje do matury, więc cie rozumiem jeśli chodzi o brak czasu. Bardzo ładne te eleganckie spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia i piękna kobieta :) wyglądasz obłędnie w każdej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta pomadka w kolorze nudle, bardzo ładnie Ci w niej jest :) Płaszczyk jest świetny, podobają mi się takie własnie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie jestem fanką chokerów ale podoba mi sie :) płaszcz bym przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie wygladasz, masz przesliczna urode :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)