poniedziałek, marca 13, 2017

BOYFRIEND JACKET #SHEIN



Jedna rzecz z mojej listy must have na wiosnę odhaczona! Jeansowa, odlschoolowa kurtka w stylu boyfriend! Znalazłam ją na stronie SHEIN.com, na którą serdecznie zapraszam. Macie tam naprawdę duży wybór jeansowych kurtek, krótkie, długie, ocieplane z futerkiem, z naszywkami, podarciuchy i oczywiście zwykłe katany. Linka to kurtek macie TUTAJ! Ja postawiłam na klasyk, który idealnie się sprawdzi w wielu wiosennych outfitach! Link do mojej kurtki -> TUTAJ! :) Zostawiam Was ze zdjęciami i do następnego! :)

|KURTKA - SHEIN|   |BUTY - ADIDAS|   |KOSZULKA - LEVIS| 






15 komentarzy:

  1. Fajne włosy ♥idealnie się komponuja z kolorem koszuli a ciemne spodnie dodają kontrastów, ktore teraz są dość modne ♥ http://www.barbarakrzeszewskahairstylist.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. MEGA WŁOSY MASZ TERAZ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj kupilam podobną w lumpeksie za 4 zł :) i jest ich tam mnóstwo, wiec polecam :) kurtki pięknie dopełniają każdą stylizacje i pewnie jeszcze długo będą TOP ;)
    Rooksiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W lumpku jest mnóstwo oldschoolowych szmatek,wiem!:D można znaleźć coś jedynego w swoim rodzaju i to w śmiesznej cenie, ale trzeba mieć czas żeby tam poszperać, a ja ostatnio go nie mam wcale. :c

      Usuń
  4. cudowna stylizacja! przepieknie wyglądasz! :) nigdy nie przepadałam za takimi jeansowymi kurteczkami, ale musze przyznać, ze ta jest bardzo ładna i świetnie dopełnia cały look :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylówka, taka kurteczka powinna być w kazdej szafie, bo stylizacje z nią są ponadczasowe :). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny look! Chyba sama skuszę się na taką kurtkę ;)

    https://dagmara-delost.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowną stylizacja! I w ogóle Ty jesteś piękna <3 ja właśnie czaję się na jakąś kurtkę jeansowa, w sobotę idę na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe połączenie. Muszę pokazać to mojej dziewczynie. Ja osobiście nie znam się ale ona tak.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest ta kurteczka. Sama posiadam w szafie jeansową kurteczkę, ale ze wzorem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna ta kurtka to racja! Cała stylizacja wygląda mega!

    Zapraszam do mnie
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/03/unusual-stairs-stylizacja8.html

    OdpowiedzUsuń
  11. świwtny zestaw, podoba mi się, klik, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)