środa, marca 29, 2017

CREEPERSY YUPS



Cześć kochani! Korzystając z wolej chwili jestem dzisiaj z Wami :) Post który przygotowałam  to mega spontan. Zestaw który mam na sobie jest wygodny, prosty, idealny na wiosenne spacery. Oversizowy, ciepły, szary sweter, krótki top w paseczki i woskowane spodnie. Uwielbiam sięgać po spodnie odsłaniające kostki, jednoczenie nie martwiąc się, że zmarznę. W tym przypadku zestawiłam je ze sportowymi butami od YUPS. Butki są na prawdę wygodne, miękkie, dobrze wykonane i uniwersalne, przez co pasują do większości stylizacji. Możecie je znaleźć TUTAJ. Zapraszam Was do odwiedzenia sklepu i przejrzenia ich całego asortymentu, bo w niskich cenach możecie znaleźć na prawdę świetne perełki, tak jak ja dorwałam te buty :) Dzisiaj to byłoby na tyle :) Do następnego !


| SPODNIE, TOP, SWETER - STRADIVARIUS |  BUTY - YUPS.PL |







9 komentarzy:

  1. Swietnie wygladasz :) lubie takie zestawy gdzie przede wszystkim czuc wygode :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. masz niesamowite wyczucie stylu :)
    http://fashionbyelegancea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie, mega stylizacja. Uwielbiam taki styl, wygoda najważniejsza! Piękne paznokcie <3 pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. W którym stradi pracujesz we Wrocku?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie zaprezentowana stylizacja, Fajnie dobrane ubrania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co więcej dodać piękna osoba i ubranie :) Częściej tu będę wpadać :))

    http://wszystkojestniczym.blox.pl/ Zapraszam jak coś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz :) Prosta i efektowna stylizacja.
    Pozdrawiam.
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)