niedziela, marca 19, 2017

VELVET SHIRT #ROSEGAL #DRESSLILY


Welurowy materiał, srebrny kolor i koronki to hit tegorocznej wiosny! W dzisiejszym poście mam dla Was połączenie tych trzech elementów! Welurowa koszula w odcieniu niebieskiej szarości to zdecydowanie mój ulubieniec. Możecie ją znaleźć na stronie Rosegal klikając TUTAJ. Koszula bardzo fajnie się komponuje z czarnym koronkowym topem, luźno puszczona na ramieniu. Topik który do niej ubrałam znalazłam na stronie Dresslily. Na nogach połączenie trampków slip-on z espadrylami w kolorze srebrno białym również ze strony DresslilyLook bardzo casualowy, idealnie 
nadający się do szkoły jak i na miasto. Zostawiam was ze zdjęciami i do następnego! :)

|KOSZULA - ROSEGAL  |TOP - DRESSLILY|   |SPODNIE - SAMMYDRESS|   |BUTY-DRESSLILY|

#long sleeve casual shirt  #velvet pocket shirt #rosegal -> KLIK










16 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja, super zdjęcia! Ślicznie wyglądasz, będziemy Cię obserwować!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna stylizacja! Najbardziej podobają mi się buty ;) trochę taki klimat bobo przez tę słomę, ale jednak przełamaneprzełamane srebrnym kolorem <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej ta koszula jest naprawdę ładna!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula wygląda świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula swym kolorem i materiałem skradła moje serce :) Pieknie w niej wygladasz.



    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula jest świetna, bardzo spodobał mi się ten materiał :) Wyglądasz bardzo fajnie, wszystko jest spójne i dopasowane do siebie :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula wygląda bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No ależ Ty jesteś ładna! Aż mnie zazdrość zżera :D hah
    żartuję. Naprawdę piękna z Ciebie kobieta :)
    A stylówka, bardzo w moim stylu <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa koszula, całość ładnie się prezentuje :) klik

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)