środa, kwietnia 12, 2017

CLASSIC LOOK WITH SILVER SNEACKERS



Cześć kochani !  Piszę do Was chora, z łóżka, z obolałym gardłem i wysoką temperaturą. Zbliża się ważna dla mnie podróż, na którą czekam już tyle czasu, a mnie rozłożyło. Zbieram siły, faszeruję się lekami i antybiotykiem, robię wszystko, żeby jak najszybciej stanąć na nogi i czuć się w pełni zdrowa. Macie jakieś swoje sposoby na takie niechciane choroby ?? Jeśli tak to piszcie w komentarzach :) Co do samej podróży to obserwujcie mnie na instagramie, a na pewno się dowiecie gdzie lecę :) To już niedługo ! Odliczam dni i na pewno przygotuję dla Was posta z mojej wycieczki.

Dzisiejsza notka, to kolejny spontaniczny look z niedzielnego spaceru ;) Jeansy, biała, zwiewna bluzeczka, beżowy trencz wynaleziony na wyprzedażach i ożywiające cały outfit srebrne trampki od YUPS.PL , które są niesamowicie wygodne. Klasycznie, a jednak ciekawie i zawsze modnie. Wiosną, stawiamy na dodatki! Możemy pozwolić sobie na ożywienie każdej stylizacji butami, biżuterią, okularami, różnymi torebkami, zegarkami, nie bójmy się mieszania kolorów czy stylu. Moimi dzisiejszymi perełkami są zegarek i bransoletka. Zegarek to mój wymarzony od zawsze, Michael Kors, urodzinowy prezent. Jest to model MK3221 z kolekcji Runway. Polecam Wam zakup zegarków w firmowych salonach SWISS. Macie pewność ze towar jest od autoryzowanych dystrybutorów i otrzymujecie gwarancję producenta. Bransoletka to przez ostatnie lata hit. Grawerowane, personalizowane, delikatne, mają je już chyba wszyscy, mam i ja. Czarny sznureczek i złote kółeczko z ulubioną sentencją idealnie komponują się same, jak i w towarzystwie zegarka. Możecie je nosić na różne sposoby. Taką śliczną biżuterię znajdziecie w sklepie DEDICANTE. Fajne jest też to, że sami możecie wszystko zaprojektować, wybrać kolory, napisy, kształty. Na dziś to tyle. Do zobaczenia w kolejnym poście.


|  BUTY - YUPS  |  BIŻUTERIA - DEDICANTE  |  ZEGAREK - SWISS  |










5 komentarzy:

  1. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Na pewno wyzdrowiejesz. Udanego wyjazdu.

    Tu mam coś na przeziembienie. http://mytruetherapy.blogspot.com/2017/02/jak-zabezpieczyc-sie-przed.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj szybko do zdrowia! Śliczne srebrne trampki w stylu lat 90-tych. Zegarek w połączeniu z bransoletką prezentują się bardzo elegancko!
    https://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja, a trampki? Przecudowne :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)