poniedziałek, kwietnia 03, 2017

FLORAL DRESS # SAMMYDRESS



Cześć wszystkim ! Dzisiaj typowo wiosenna stylizacja. Kto obserwuje mnie na snapchacie albo instagramie mógł już wcześniej zobaczyć zapowiedź dzisiejszego posta. Pogoda nas rozpieszcza, więc mogłam sobie pozwolić na wyjście z domu bez rajstop. To był dla mnie szok. Szczerze Wam powiem, że zamierzałam włożyć na siebie rajstopy, ale że pośpiech robi swoje, podczas zakładania podarłam je i za namową Kasi i taty wyszłam z domu z gołymi nogami. Było przepięknie, cieplutko, 23 stopnie, idealnie. Ja w taką pogodę odżywam. A Wy ? 
Sukienka, którą widzicie pochodzi ze sklepu SammydressZakochałam się w niej, gdy tylko zobaczyłam ją na stronie. Jest delikatna, skromna i na dekolcie ma prześliczne wyszywane hafty w kwiaty, które jak widzieliście w poprzednich postach bardzo przypadły mi do gustu. Nie mogłam się doczekać, aż ją na siebie włożę, stąd dzisiejsze połączenie sukienki i trampek. Chciałam Wam pokazać że elegancka sukienka, która świetnie sprawdzi się na wesele czy większe wyjście, nie musi wisieć bezużytecznie w szafie przez całą wiosnę czy lato. Wystarczy że zamiast szpilek ubierzemy trampki, dobierzemy jakieś casualowe dodatki i wyjściowa sukienka staje się super alternatywą na dziewczęcy look w zwykły słoneczny dzień. Zapewniam Was, że wasi mężczyźni będą zachwyceni, bo który facet nie lubi kobiet w sukienkach? Wy również poczujecie się wyjątkowo i kobieco. Nie zapominajmy o sukienkach, to zawsze duży plus wiosny, że możemy zacząć pokazywać i eksponować nasze nogi. 
Piszcie jak Wam się podoba moje zestawienie :) Widzimy się już niedługo !

|SUKIENKA - SAMMYDRESS|












| KURTKA - STRADIVARIUS | TORBA - PARFOIS |

9 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja! W sam raz na wiosenne dni ;) motyw kwiatowy jest bardzo modny, więc sukienka jeszcze bardziej mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz. Bardzo dziewczęco. I masz ładne nogi! :D
    Ja też odżywam w taką pogodę, zdecydowanie. Wszystko staje się piękniejsze i prostsze.
    http://projektk18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest przepiękna, ale ja nie czuję się komfortowo w takich do połowy uda :p Ale te hafty... Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna sukienka

    http://iamemilia.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądassz:)
    mega podoba mi się tatuaż na łydce :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Booski look, do tego Twoje piekne nogi *.*
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko super od kurtki do butów, i sukienka super. Jedynie krój sukienki by mógł być trochę inny bo wygląda trochę ciężko na gorze a take to by wydłużyło jeśli ta talia by była faktycznie niżej w pasie :) Ale tak czy tak mega stylizacja i oczywiście fajne masz nogi tatuaż henna?

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest fantasyczna, bardzo podobają mi się hafty :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)