niedziela, kwietnia 09, 2017

POWDER PINK AND GRAY


Witam Was cieplutko!
W dzisiejszym poście połączenie pudrowego różu z szarością czyli zestawianie dwóch moich ulubionych kolorów na wiosnę. Co ubrałam? Pudrowo różowy topik, który udało się wynaleźć na wyprzedażach w Stradivariusie, do tego klasyk czyli białe rurki z dziurami na kolanach. Na wierz ubrałam mięciutki, cieplutki sweter, który mogliście zobaczyć już w poprzednim poście, sweter również jest ze Stradivariusa. Na nóżkach mój ulubieniec czyli szare espadryle od YUPS.PL. Buty idealne - piękne i wygodne. W ofercie YUPS buciki możecie znaleźć również kolorze pudrowego różu! Myślę, że niedługo sprawię sobie drugą parę właśnie w tym kolorze! :) Moją szyję dzisiaj ozdabia biżuteria ze sklepu DEDICANTE.PL. Jest to słonik w stylu origami. Bardzo serdecznie zapraszam Was na stronę Dedicante.pl, naprawdę warto zapoznać się z ich bogatą ofertą. Biżuteria jest piękna i naprawdę świetnej jakości. W szczególności polecam Wam biżuterię grawerowaną KLIK, którą zobaczycie już w kolejnym poście! Idealny pomysł na personalny prezent dla każdego! :)

|BUTY - YUPS|   |NASZYJNIK - DEDICANTE|













15 komentarzy:

  1. Jak dla mnie róż z szarym to jedno z najlepszych połączeń, uwielbiam takie ! ślicznie Ci w takim wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty mega! I biżuteria piękna. Już wiem co kupie siostrze na prezent! :)
    Cały look jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Mega stylizacja, z miłą chęcią kupiłabym cały ten zestaw! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kolory,zdjęcia i figura! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne, delikatne zestawienie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh very great style darling
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne połączenie, podobają mi się zdjęcia :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie to połączenie jest świetne, szczególnie spodobał mi się sweterki i topik ;)
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Elegancko I wygodnie, świetnie połaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko tak ładnie się ze sobą komponuje... Cudo! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)