niedziela, kwietnia 30, 2017

VELOUR #ZAFUL & PINK SKIRT #YUPS



Witam Was cieplutko! :) Wiosna w tym roku nas nie rozpieszcza... Ostatnie dwa tygodnie, dzień w dzień padało, stąd też taka przerwa na blogu. Dodatkowo ciągła nauka, matura już tuż tuż! Na szczęście na majówkę wyszło troszkę słoneczka i w końcu można odpocząć na świeżym powietrzu. Dzisiejszy outfit jest bardzo wiosenny. Co ubrałam? Pudrowo różową spódniczkę, która podbiła moje serducho od razu kiedy zobaczyłam ją na stronie YUPS.PL. Spódniczkę można nosić na dwa sposoby ponieważ jest dwuwarstwowa, możecie zostawić drugą warstwę lub podciągnąć ją do góry tak jak ja to zrobiłam na niektórych zdjęciach. Spódniczkę możecie znaleźć klikając TUTAJ. Do spódnicy wybrałam welurowy top z dekoltem na plecach. Jak już dobrze wiecie jestem fanką tego materiału więc jeszcze nie jedna stylizacja będzie z welurem w roli głównej. Topik możecie znaleźć na stronie ZAFUL. Moją rączkę i szyję ozdabia biżuteria ze strony DEDICANTE, o której słyszeliście już ode mnie wiele dobrego! Piękna biżuteria, super jakość i wykonanie. Idealna na prezent! Szczególnie opcja z grawerem. Moim zdaniem personalne prezenty są najlepsze! :)
Zostawiam Was ze zdjęciami i do następnego! Buziaki! :)


|SPÓDNICZKA - YUPS|   |TOP - ZAFUL|   |BIŻUTERIA- DEDICANTE|   |BUTY - LABOTTI|








16 komentarzy:

  1. Super żywe kolory. Świetnie wyglądasz.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie dobrana stylizacja. Ta bransoletka na 2 zdjęciu, śliczna :D No i grzech nie zauważyc i nie skomentować Twoich zgrabnych nóg :D
    Pozdrawiam :)

    indiscrett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie!<3
    Spódniczka i braznsi przykuwają uwagę :)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohh dziewczyno! Jakie Ty masz zgrabne nooogi :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest ta spódniczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za figura, tylko pozazdrościć ! spódniczka jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękna stylizacja! Ta spódnica jest prześliczna, uwielbiam taki kolor ♥
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. spódniczka jest świetna! Wyglądasz pięknie w tej stylizacji :) Masz bardzo ładną figure :) Pozdrawiam ;*
    mój blog: http://wiczka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Połączenie pudrowego różu i czerni - uwielbiam. Spódnica świetna. :)
    kreatywienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, przepięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja, różowy świetnie komponuje się z czarnym, nie było ci zimno w nogi?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)