niedziela, czerwca 04, 2017

Baby blue dress #ZAFUL



Witam Was cieplutko w kolejnym poście. Pogoda nas rozpieszcza, coraz więcej słonecznych dni więc to najwyższy czas na letnie outfity! Moja dzisiejsza propozycja to zwiewna sukienka od ZAFUL. Jest zdecydowanie moim letnim ulubieńcem! Po pierwsze, jest w moim ulubionym kolorze, kocham pastele, a baby blue króluje wśród nich. Po drugie materiał, z którego jest wykonana ma bardzo dobrą jakość, sukienka jest dobrze wykrojona i uszyta! Po trzecie kiecka ma odkryte plecy, a jak już pewnie zdążyliście zauważyć bardzo lubię je pokazywać. Sukienkę możecie znaleźć klikając TUTAJ.
Miałam dylemat co do wyboru butów i dodatków ponieważ sukienka dobrze się prezentuje w eleganckiej jak i sportowej odsłonie. Wybrałam opcje bardziej casualową ponieważ po zdjęciach wybrałam się z chłopakiem na koncert, a ten wybór jest zdecydowanie wygodniejszy i bardziej na luzie. Czarna ramoneska i adidasy sprawdziły się idealnie. Na ręce zegarek, na szyi choker i stylizacja gotowa. Jak Wam się podoba taki outfit? Piszcie co sądzicie i do  usłyszenia w następnym poście! :)

|SUKIENKA - ZAFUL|   |CHOKER - ZAFUL|   |ZEGAREK - PACYFIC|   
|RAMONESKA - ZARA|   |BUTY - ADIDAS|

#blue green dress











11 komentarzy:

  1. Łał. Jesteś mega sliczną dziewczyną!
    Ciuchy to tam tło do twojej buzi <3
    Podrugiejstronieokładki

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza sukienka;3
    agnieszka-to-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow - jakie Ty masz zajebiste spojrzenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam sklep zaful, a sukienka jest przeurocza i idealnie do ciebie pasuje. Fajne zdjęcia.
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow piękna jest ta sukienka! I kolor bardzo przypadł mi do gustu :)
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka przesliczna! Szkoda że nie lubię chodzić w sukienkach, chętnie bym się na nią skusiła ;
    Pozdrawiam cieplutko :*

    Http://enduro519.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest śliczna, ma bardzo ładny kolorek ;0

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie Ci w tej sukience + intrygujący tatuaż ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)