poniedziałek, czerwca 19, 2017

GOLDEN FOX #Rosewhosale



Witam Was cieplutko w nowym poście! :) Ostatnio na blogu pojawiały się bardziej eleganckie stylizacje w moim wykonaniu więc dziś czas na typowy casualowy look. W takim wydaniu czuje się najlepiej. Wygodnie i stylowo.  Pluszowa bluza ze złotym lisem w stylu origami to ostatnimi czasy mój ulubiony ciuszek z całej garderoby. Tą i inne świetne bluzy możecie znaleźć na stronie ROSEWHOLESALE. Do bluzy ubrałam klasycznie czarne szorty z dziurami. Spodenki mają wyższy stan przez co bardzo je lubię. Myślę, że każda dziewczyna powinna mieć takie szorty w szafie. Ja je mam ze strony ZAFUL. Na głowie czapka, na nogach adidasy, a na ręce zegarek - outfit gotowy! :) Jak Wam się podoba? Do usłyszenia w następnym poście. Buziaki! :)

|BLUZA - ROSEWHOLESALE|   |SZORTY - ZAFUL|   |BUTY - ADIDAS|










Zapraszam również na mojego instagrama! :) IG: kazziczek


13 komentarzy:

  1. Bardzo fajna, prosta, a przede wszystkim wygodna stylizacja. Uwielbiam połączenie czarnego z czarnym, dlatego jak najbardziej to kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak! Takie szorty to zdecydowany must have! Bardzo ładna stylizacja, świetnie prezentujesz się w sportowym wydaniu!

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow świetnie wyglądasz! Sportowo, ale jednak stylizacja ma w sobie to coś. Uwielbiam połączenie czerni i złota <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się takie luźne, sportowe stylizacje. Świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sexy i sportowo ;) złoto i czerń - najlepsza kombinacja!:)

    http://skyler-blu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjęcia! Stylizacja bardzo w moim stylu, uwielbiam czerń <3

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna bluza :) podoba mi się akcent złotego

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylówka i te ujęcia wyszły super pod Sky Towerem ! Miło poznać blogerkę z Wrocławia :)

    Pozdrawiam
    www.christophermakowski.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam tą czapke i w taką pogodę sprawdza się świetnie! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)