wtorek, czerwca 06, 2017

Gray Dress ROSEWHOLESALE




Witajcie w nowym poście! :) Dziś kolejny letni outfit. Tym razem coś bardziej eleganckiego. Szara, zamszowa sukienka z wiązaniem na plecach, która idealnie nada się na wyjścia. Sukienkę upolowałam na stronie ROSEWHOLESALE. Na którą serdecznie zapraszam. Link do sukienki macie TUTAJ. Asortyment sklepu jest ogromny, a rzeczy są naprawdę świetne. Również z tej samej strony zamawiałam buty z dzisiejszego posta. Czarne zamszowe szpilki, które po prostu uwielbiam! :) Buty przede wszystkim są wygodne i stabilne! A do tego super wyglądają. Buciki możecie znaleźć klikając TUTAJ. Zostawiam Was ze zdjęciami i do następnego posta! :)

|SUKIENKA- ROSEWHOLESALE|   |BUTY - ROSEWHOLESALE|











13 komentarzy:

  1. Piękna sukienka! A w połączeniu z obcasami całość wygląda niezwykle kobieco :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka nie za bardzo do mnie przemawia. Natomiast wiązanie z tyłu jest całkiem ładne.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka śliczna sukienka!
    Pozdrawiam cieplutko :*

    Http://enduro519.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudna sukienka! Szczególnie ten wiązany tył <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest fantastyczna! Bardzo mi się podoba w połączeniu z tymi butami. Stylizacja godna uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne buciki i sukienka również! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladna ta sukieneczka, taka inna niż wszystkie :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)
    caydii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne buty. :) Również myślałam o zamówieniu podobnej sukienki.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Ta sukienka jest niesamowita. Bardzo ciekawa, nietypowa. Ma fajny tył. I kolor. I w ogóle zwiewność.

    http://projektk18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie

    https://www.instagram.com/eskucinska/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia :) Bardzo podobają mi się butki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa stylizacja. Pięknie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)