czwartek, lipca 06, 2017

WHITE BLOUSES #GAMISS

Witajcie kochani! :) Dzisiaj przychodzę do Was z postem, w którym zobaczycie zdjęcia prosto z gorącej Grecji! Jeśli obserwujecie mnie na Instagramie  na pewno widzieliście relacje z całego wyjazdu. A jeśli mnie nie obserwujecie to czas najwyższy to zmienić IG: kazziczek -> KLIK.
Tymczasem chciałabym Wam zaprezentować moją ulubioną letnią bluzeczkę od GAMISS. Bluzka jest lekka, zwiewna, IDEALNA na wakacje i gorące dni. Polecam! :) Zdecydowanie mój letni ulubieniec, ale wiem, że wielu z Was też się spodobała bo dużo osób pytało o nią na IG! :) Na zdjęciach jestem z moim nowym przyjacielem Flemingiem! Dajcie znać jak Wam się podoba taka forma postów i do następnego! :)

|BLUZKA - GAMISS|










14 komentarzy:

  1. Piekna bluzka! Mam podobna sukienke na stroj, takze jest miala i ma piekne delikatne wycięcia. Swietny jest ten flaming, takze myslalam nad jego kupnem ale kupilam mniejsze kolko z flamingiem. Swietne zdjecia kochana, buziaki!

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje👈🏻 +ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka bardzo ładna i oczywiście ten teraz modny FLAMING. Trochę smieje sie z tej mody na Flaminga w pozytywnym sensie oczywiście . Obserwowałem twoje wakacje na insta : super !

    U mnie na blogu z kolei szczegółowy post o naszym urlopie na Fuerteventurze !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i bardzo fajna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też czaiłam się na tego flaminga i chyba jeszcze kupię bo prezentuje się wspaniale! Bluzeczka leży idealnie! wyglądasz zjawisko!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia i super ciało! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta bluzka jest piękna, uwielbiam wstawki koronkowe w bluzkach ;) ekstra sesja, zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tego flaminga! Czaję się na niego już długi czas ;)
    Pięknie wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta bluzka jest świetna, a flaming mega uroczy haha! Śliczne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam !
    http://justynahetman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ten flaming jest perfekcyjny. Mój , również z Gamiss, tak jak pizza i jednorożec jadą do mnie :D
    Gdzieś są, na dniach powinny dotrzeć. W sam raz, na wakacje <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego flaminga widziałam w sesji macademian girl ;) bluzeczka super ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super bluzeczka;)bardzo mi się podobają zdjęcia, super klimat!

    https://wiktoriaotto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny jest ten flaming! Śliczna bluzka ;)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)