niedziela, sierpnia 13, 2017

HOLIDAYS LOOK #GAMISS


Cześć kochani ! Z góry przepraszam, że nie było nas tak długo, ale okres wakacyjny rządzi się swoimi prawami. Odpoczywamy i mamy się dobrze. Dziś przygotowałam dla was post z typowym letnim outfitem. Zdjęcia robione były podczas naszego pobytu nad morzem i niewiarygodne, że pogoda trafiła nam się przepiękna i to przez cały wyjazd. Kto nie lubi wakacyjnego klimatu? Każdy lubi, więc ten wpis to look idealny na plażę, na wieczorne spacery wzdłuż morza. Biała bluzeczka z koronkowym wykończeniem i wiązaniem na dekolcie pasuje jednocześnie do sportowych jak i eleganckich klimatów. Bluzeczka - GAMISS! Wystarczy, że zmienimy dżinsowe spodenki na spódniczkę i nowy zestaw na wieczór gotowy. Takie uniwersalne ciuchy to must have wakacyjnej walizki. Do tego dobrałam zwykłe szorty z wyższym stanem i niesamowite buty również ze strony GAMISS. W tej stylizacji to własnie one odgrywają moim zdaniem główną rolę. Białe trampki z czerwonym wyszywanym kwiatkiem. Takie hafty w tym sezonie są bardzo modne i bardzo mi się podobają. Ożywiają każdy strój, dodają uroku i niepowtarzalności. Ja jestem w nich zakochana! Poza tym, że wyglądają świetnie, są przy okazji mega wygodne. Trzy razy na TAK ! A co Wy powiecie na takie haftowane trampki ? Jesteście fankami tego trendu jak ja ? Piszcie w komentarzach.

Mam dla Was też coś innego niż zwykle, nagrałam filmik z wakacji, gdzie również możecie zobaczyć mnie w outficie ze zdjęć :) Pozdrawiam Was cieplutko! Buziaki !




| BUTY - GAMISS | BLUZECZKA - GAMISS |







14 komentarzy:

  1. Prosta stylizacja w romantycznym stylu - idealnie współgra z tłem zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta bluzeczka, taka zwiewna i nieco romantico, idealna na lato :) haftowane buty też na tak, sama się zaopatrzyłam w jedne haftowane espadryle w tym sezonie.
    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz cudowna figurę ale te buty zdecydowanie wygrały wszystko i musza znaleźć się w mojej szafie!
    Wiktoria-adas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja genialna!:D SUPER WYGLĄDASZ NA! :) Bluzeczka jest oszałamiająca! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna bluzeczka ;) cała stylizacja super i do tego na tle morza :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja, piękny blog <3
    Obserwuję :)
    http://ehyrinn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna stylizacja, tak bardzo dziewczęca.
    Cieszę się, że pogoda w czasie wypoczynku nad morzem wam dopisała - niestety mieszkając tu wiem, że najczęściej latem nad naszym morzem pada. Niemniej jednak aktualnie jest słonecznie.
    Pozdrawiam,
    Alexandra Drążek

    http://aldrazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna stylizacja. Bardzo podobają mi się buty. Motyw kwiatów jest moim ostatnim ulubieńcem <3
    Ja nad morzem byłam rok temu i również pogoda dopisała. To najważniejsze!
    Pozdrawiam, Wiktoria.

    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękna stylizacja! Bluzka cudo! :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja, aczkolwiek to buty rozkochały mnie w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjecia :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  12. mam taką samą bluzkę<3 wyglądasz w niej ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzeczka mnie zachwyciła, te wstawki koronkowe są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodenki są świetne <3 sama mam podobne! Ćwiczysz? Bo muszę ci powiedzieć, że masz fantastyczna figurę :) Pozdrawiam :*
    Mój blog - KLIK!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)